Eerste verslag - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ronald Zuidinga - WaarBenJij.nu Eerste verslag - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ronald Zuidinga - WaarBenJij.nu

Eerste verslag

Door: Ronald Zuidinga

Blijf op de hoogte en volg Ronald

01 November 2013 | Australië, Sydney

Het is nu de 2de dag dat we hier in Sydney zijn. Het is nog steeds beetje wennen aan alles. We slapen in een hostel voor jongeren. Er zit een bar onder het hostel waar elke avond feest is. Toen we de eerste nacht hier aankwamen was er een halloween party, dat was wel leuk. Maar het nadeel van zo'n hostel is dat je met z'n tienen op 1 kamer slaapt. Ook dat is wennen haha. Bovendien loopt iedereen hier aan de linkerkant van de stoep en als je even niet oplet loop je tegen de stroming in haha. Voor de rest doen we nog lekker rustig aan zodat we lekker kunnen wennen aan de omgeving.
Maandag begint de Ultimate OZ week en daarna laat ik weer van me horen!
Grtz Ronald

• 01 November 2013 - 07:25

|Albert :

He Ronald
    Alles went zelfs het aan de andere kant lopen
    Maar let let wel op waar tegen aan loopt
    Groeten Albert

• 01 November 2013 - 08:13

Ben:

Dag Ronald,
    Links rijden wordt nog veel grappiger. Op de stoep kun je ook wel eens een leuke botsing hebben maar met de auto is dat anders. Heel veel plezier!
    Groet
    Ben

• 02 November 2013 - 17:34

Mieke:

Hoi, mooi dat jullie goed overgevlogen zijn.
    Beetje uitrusten en rondkijken, wat geweldig !
    Groeten aan Frank en KoenMijnKind
    kkk, Mieke

• 02 November 2013 - 23:54

Christel Wekking:

Hallo Ronald en vrienden,
    Eigenlijk zijn wij stikjaloers op jullie, we hopen dat jullie een fantastische tijd hebben down under maar dat is jullie wel toevertrouwd.

Groeten Hans en Christel

• 04 November 2013 - 20:32

Meriam:

Hallo jongen,
    leuk dat je dit verslag af en toe bijwerkt.
    Wij volgen je natuurlijk op de voet en hopen dat je een onvergetelijke reis zult hebben.
    Ook de groeten aan Frank en Koen van ons allemaal.
    liefs van mama